ge tillbaka min nyckel! :(

Har nu varit till långshyttan och kollat efter nyckeln på alla ställen jag varit på, men nej. Ingen nyckel. Då ringde vi en bekant till oss som är som ett medium, hon såg först att det var några killar som hade tagit den. Inte för att vara elaka men för att jävlas.. Dock sa hon också att jag skulle få tillbaka den! Men sen sa hon att den hänger på en träkrok eller gren, och så undra om om jag kissat i skogen, och det hade jag ju, så hon sa att den fanns där!
Ska åka tillbaka till långsta imorrn och kolla igen. Hoppas som fan att jag hittar den! Det var ganska skönt att höra att hon såg att jag skulle få tillbaks den i alla fall. Får hålla tummarna nu då!
Nu ska jag plugga.. helvete. Hatar söndagar. Har huuuur mycket som helst att göra, usch!

Sen ska jag åka till mormor med mamma och gratta henne, sen kommer emma och anders hit så ska vi gratta mamma och fika antar jag. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback