grym helg!

Gårdagen var i alla fall riktigt rolig/trevlig/underbar, ja grym helt enkelt! Vad var det jag sa? ;) hehe
Aja, vi började kvällen hemma hos hampus, var där ett bra tag. Körde öl-spelet, dansade, gjorde charader och skrattade en hel del! När klockan närmade sig tolv gick vi ut på stan för att möta lite fler folk. Jag och tjejerna hoppade in i en bil, och körde några 'raggarvarv' haha....
Efter det blev det fest hos min tremänning! Var trevligt, dock lite segt eftersom alla drog när det blev slagsmål utanför.. :P Tillslut drog ju vi också. Stod ute på gatan ett bra tag! Åt langos, så himmelskt gott som fyllekäk! Haha, eller vad säger du Linnéa? ;)
Sen halv tre drog jag mig hemmåt. Gick bra, dock kom det två harar som skrämde livet ur mig! haha.. :(

Sen idag, kom syrran och Anders hit! Vi kollade på Edge of darkness, sjukt bra film! Se den!
Sen vart det fix, och så åkte vi till min kusin Jesper som fyllde 17år igår! Så vi åkte dit grattade honom och fikade, jättetrevligt! Efter det gick jag och emma in till pappa en snabbis(eftersom dom bor grannar!) tog en kopp kaffe där med, sen åkte vi hem och ja, nu sitter jag här!
Känner att mitt huvud snurrar och magen kurrar. Kanske inte så konstigt, nät jag inte ätit på åtta timmar.. :P

Aja, hoppas ni haft en bra helg!


fler bilder finns på fejjan :}



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback