shopaholic? - inte alls..

Jaa, har haft en grym dag. Har faktiskt växtvärk i benen, lite mindre grymt..
Nej, men efter skolan åkte jag nästan direkt med Mamma och Emma till Borlänge! Vi började med DollarStore och sedan Rusta, där köpte Emma 2 stora resväskor till henne och Anders som dom ska ha till Tunisien! :)
Sen vart det såklart kupolen, men vid det laget så var det ganska sent så vi fick bara runt 2timmar där. Men visst hann vi med mycket endå, inte allt jag ville men mycket i alla fall!

Det här fick jag med mig hem;
En cerise kjol, H&M 99:-
En svart/vit kjol, H&M 149:-
En svart bolero/kofta, H&M 149:-
En turkosa/svart stor ring, H&M 19,50:-
En cerise stor blomma som hårspänne/brosch, H&M 49,50:-
En vit stor tröja med strass på axlarna, H&M 149:-
En silvrig stor ring, ginatricot 99:-
Ett par örhängen med svalor på, ginatricot 49:-
En vit/blå randig kavaj, cubus 299:-  tack mammi!
Ett par marinblå shorts, cubus 149:-
Ett par korta vita(converse-aktiga) skor, skohuset 169:-  tack mammi!

Nu ska jag sova, eller nej... det ska jag inte alls det, ska plugga spanskaglosor, wiho! blääeu
SEN blir det i alla fall att gå och sova, ska blir sjukt skönt. ORkar inte med att berätta hela helgen nu, tar det imorgon istället! haha ;)

KRAM


ey, kan du inte ta kort på grejerna du köpte?;d

2010-05-10 // 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback