usch va trött jag är

Jag vet inte riktigt vad det är, men är så sjukt trött! Kanske är det vädret som är den skyldige?
Efter skolan gick jag i alla fall till Linnéa och pluggade med henne och Isabelle. Vi hade lite jobb kvar på våran redovisning vi ska ha på torsdag om övergrepp. Först tänkte vi göra det imorgon men då hade vi redan fullt upp! Men nu är vi klara och det är grymt skönt. Ska bara plugga in det nu så man kan det någorlunda utantill!
Jag cyklade sedan hem, åt och kollade på It's comlicated, helt okej film lär jag säga. :)
Nu blir det att städa rummet igen, för det är stökigt nu igen.. Men jag kan säga att jag mycketmycket hellre städar varjde dag än att plugga, jag lovar! Fy fan, inte min grej alltså. Visst, vissa saker är intressanta men vissa saker tål jag knappt! Hur ska jag orka plugga vidare i 5-6 år efter studenten? herregud

Aja, städa nu sen plugga



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback