stay wide awake

Har haft en riktigt trevlig kväll med mami! :) Vi åt ju som sagt tacos som var ruskigt gott och sedan så kollade vi på en film som heter Den siste temlepriddaren, var riktigt bra! Både jag och mamma är lite sålda på sånna där filmer. Mysterier och massa skit! ;) Men det var jättemysigt att ha en kväll med mamma i alla fall. :)

Imorgon blir det nog fest-/mys-/grillkväll! hehe, vettefan vad vi ska göra, men blir antagligen fest. :P Jag och brudarna ska (förmodligen) hem till hampus, så jaaa. Men det blir nog en riktigt skön kväll! :) Men blir nog ganska lugnt för mig tror jag, är ju fortfarande lite sjuk och nästa vecka ska vi ha orientering i skolan? haha, kill me

NU ska jag smörja in mig med BUS så jag inte ser ut som en blekfis imorrn,
PUSSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback