Vilken kväll!

Åh herregud säger jag bara! Visst har jag hört jullan sjunga förrut men inte såhär. Jag och Lisa satt och skakade efteråt, bokstavligt talat! Det var jättefint, och jag spelade faktiskt in! Ska bara få julias tillåtelse först sen kommer den upp här! ;)
Ah, kom ju precis hem och har bara hunnit sätta mig vid datorn och dragit igång en äckligt bra lista på spotify, mycket bra! (dock är det inte jag som har gjort den, så jag kan inte ta någon ära..)
Nu ska jag visa er lite bilder från ikväll och sen ska jag plugga hela kvällen, sen blir det sängen! :)

var lite svårt att ta bilder, men aja! :)



Ååh, vad glad du gör mig! :') Du får gärna skicka bilder och video sen om du vill! :)

pussss

2010-05-26 // 22:25:18

Sv: ja men det blir så bra så! :) är så glad att ni kom! :D

2010-05-27 // 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback