brain power

Idag var det en lång skoldag, som vanligt med andra ord! Dock går måndagar ganska fort av någonn konstig anledning. Tycker jag i alla fall!
Hade matteprov idag, jag var ganka oförberedd så vi får helt enkelt se hur det går..
Gårdagen vart verkligen inte som planerad! Jag fick hoppa in och jobba några extratimmar på julskyltningen. Sen gick jag med emma hem och det var mening att jag skulle fika hos henne och anders med mamma. Men då blev min mormor sjuk så mamma fick köra henne till sjukan.. :( Så det vart lite hektiskt för mig igårkväll, hade knappt nå grejer hos emma. Men det gick bra, jag slagga på deras soffa i alla fall!

Nu ska jag dra igång min 'best-music-for-studying-lista' och plugga, har en hel del läxor i veckan. Ja, som vanligt..
peace.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback