hey där, kött och blåbär!

jäklarrrr vilken träningsvärk jag har i ryggen! auch!

Kom hem för någon timme sedan. Har ju varit borta hela dagen med moster och kusinerna och shoppat lite utanför Sala! Jag hittade lite smått i alla fall. Har också haft besök av en liten misse. Karin, min granne har precis fått en kattunge och så jobbar hon sent, så hon har bett oss vara kattvakt lite. Så jäkla söt! Nu ska jag käka, sen blir det troligen kör!

pösss


-En tavla med plats för tre kort
-En matbok! Haha, jag har börjat älska att laga mat
-Två kritvita gardiner
-Två Bruce Springsteen skivor, The rising och The wild, the innocent & the E street shuffle
-En Live skiva, Throwing copper

for the record; underbara skivor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback