universitet

Onsdag idag, vilket egentligen betyder kör. Men idag hade varken jag eller julia ork och tid för det! Så jag har bara tagit det lugnt nu under kvällen. Pluggat lite och så. Har även kikat runt lite på kommande skivsläpp. Och från ingenstans kommer David Guetta med ett nytt album, bara sådär! Är det bara jag som är efterbliven som inte vetat om det förns nu? haha, jag kan knappt bärga mig i alla fall! :D

När jag kom hem från skolan hade det kommit en utbildningskatalog. Herregud säger jag bara. Om två år går jag, förhoppningsvis, på universitetet! haha?!?? Shit liksom, när blev vi så stora? Jag som tyckte att gymnasiet var stort att börja, haha! Nu ska man börja på en utblidning som säkert är dubbelt så mycket hårdare och dubbelt så mycket läxor/tentor.
Just nu hatar jag skolan. Eller jag kanske inte HATAR den, men jag ogillar verkligen att plugga hemma. I skolan går det bra, fine. Men att spendera fritid på det hatar jag. Men nu när jag kommer gå en utbildning som jag själv har valt, med de saker jag vill jobba med, så tror jag att det kommer få mig motiverad. Jag hoppas det i alla fall!

Haha, vart ganska mycket prat om skolan. Men det är fan snart vi måste börja söka och flytta hemifrån. herregud..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback