teenage dream

Gissa om jag är glaaad? Dagen blir fan bara bättre och bättre! Dagen började med körkunskap, därefter tre timmar rast.. Sen engelska-test. Mja, inte såå roligt kanske, haha. Men JAG HAR JU FÖR FAN LOV! Eller ja, efter ikväll. För då är det öppet hus. Har dock en hel del att göra ikväll. Ska ta reda på en hel del om UF. Och eftersom dom är typ tolv stycken kommer det nog ta hela kvällen. Så kommer varken hinna med att se debatten eller danserna.. aya

Imorgon är det fredag och jag och lisa åker och shoppar rumpan av oss, underbaaart!
Lördag är det halloween och det blir det f-e-s-t, kommer blir grymt! gissa vad jag ska klä ut mig till? well, you'll see it on saturday!
Nu ska jag ringa lisa sen springa in i duschen.
tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback