Am I the only one who feels ashamed?

Ja vad ska jag säga? Jag har haft bättre dagar.. Jag vaknade imorse och klickade in på aftonbladet fort som satan och blev förbannad. Dock var det faktiskt väntat. Tror inte jag fattat det än, moderaterna har vunnit.. Dags att börja pensionspara nu då! För inte fan kommer vi få mycket pension heller.
Och att sveriged'emokraterna kommit med är ju galet, skandal? Och att min stad hade en majoritet på dom? Hur fa-an är det möjligt? Jag skäms för fan.

Ja, dagen rullade på i samma jävla flyt. Vi fick tillbaka våra svenskaprov idag. Jag fick IG, kul. Men det var inte det som var det värsta. Att läraren står och skriker att man är dålig och inte ens borde gjort testet för det var så dåligt är väl liiite för lågt för en lärare? Eller? Jag var jävligt trött och kunde nästan inte hålla mig för skratt. Menade hon allvar? Ja verkade som så, haha. Hon kan fan glömma att jag ska komma glad med humöret på topp till hennes lektioner. Och att hon även sa att 'om detta är ribban till b-kursen, då kommer ni få jävligt tufft kan jag säga.' Jag är hur opepp som helst på det nu. TACK FÖR DET!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback