In loving memory

Har precis kollat klart på slumdog millionaire, åh så jäkla bra film! :) Nu ska jag ännu en gång städa mitt rum och sedan göra mig i ordning för att åka till mormor, eller ja, till hennes lägenhet. Hon kommer nämligen hem från sjukan imorgon, så ska hjälpa mamma att städa extra fint åt henne!
På tal om sjukhus, så gick en väldigt älskad hund bort igår. Julias vovve. Och stackarn som är borta i Turkiet just nu.. Men lilla tanjis har kämpat på i bra många år. Och tror mig, jag vet hur det känns att inte få säga hej då. Jag har aldrig gråtit så mycket som den senaste månaden. Och det gör ont, det gör det. Men jag försöker tänka positivt och det lättar oftast då. Usch, nu börjar jag gråta igen. Nej, nu blir det städa!


And even though you're gone,
you still mean the world to me

I never knew what it was to be alone, no
Cause you were always there for me,
you were always there waiting
But now I come home and it's not the same, no
It feels empty and alone
I can't believe you're gone


» :'(

<3<3<3<3<3<3<3<3<333

2010-09-23 // 22:08:41

<3 gunnis

2010-09-26 // 22:35:12
» j

vi får försöka ta oss igenom det här tillsammans <3

2010-09-27 // 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback