what up gangsta

sitter faktiskt och lyssnar på lite hederlig r-a-p, gött :} Provar också kläder som jag ska ha imon och på onsdag=skolfoto! Har också idol på med avstängt ljud vilket är jävligt värdelöst kom jag på nu, eftersom det går ut på att man ska lyssna men..
Nu ska jag kolla om det blir något bra på tv ikväll sen blir det 100 engelskaglosor! Funderar också på hur jag ska göra med programbyte.. Ska jag stanna på ekonomi eller byta till samhäll? hm..

Helgen var asgo! I fredags var jag i borlänge en snabbis, sen hem till pappa. Köpte dock bara två snygglinnen. Men sparar ju lite till nu på fredag då jag och Lisa ska dit igen och shoppa rumpan av oss! För då har hon fått sin lön och jag har förhopningsvis fått pengar i födelsedagspresent. ;) ohyes, på torsdag blir man sjutton. Endast ETT år kvar, nice!
På lördagen vart det chill och på söndagen med. Dock blev vi bjudna till syrran och käka på kvällen. Jättegod mat +tårta för att fira mig. :)) Fick också klippning +pengar av pappa och cath! Så på onsdag blir det frissan.
Aja, glosorna väntar!


vad är det jag hör, byta linje? :o

måste hänt mycket under veckan vi var borta!

2010-09-27 // 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback