uuuuh

Har pluggat svenska nu ikväll till provet imorgon. Och jag har ju varit sjuk, så har inet haft riktig koll på vad det är man ska kunna. Men jag pluggade på det jag trodde, dock tyckte jag det var lite vääl lite för att vara min svenska-lärares prov, så frågade Lisa nu vad det var. Och SJÄLVKLART är det sjukt jäkla mycket mer man ska kunna. Härligt va? I ♥ svenska = so not true
Sen har vi dessutom ett häfte från administrationen som vi skulle kunna imorgon för att vi missat EN lektion. Men jag menar, jag skulle inte kunna lära mig ALLT det där på en lektion endå så? Men jag får väl vara uppe till gryning som vanligt.


jag tror nog inte att vi måste kunna administrationen utantill, behöver nog bara läsa igenom det :) så nu har du lite mindre att tänka på iaf!

2010-09-12 // 22:15:17
» julia

när kommer bilderna du lovade för x antal dagar sedan!? ;))

2010-09-13 // 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback