I don't need your civil war

Har varit hos pappa i helgen då, vilket betyder att det inte blev någon uppdatering på bloggen. Och bättre blir det väl inte i veckan heller då jag åker till idre på torsdag till söndag! Åker direkt efter skolan tror jag. Men tänkte uppdatera nu i alla fall!

Fredagkvällen började allt annat än lugn. Pizzan hade precis kommit hem då det började blinka blått ljus från gatan. Nyfiken som man är springer man och kikar i fönstret och ser ambulans, polis och brandbil alldeles utanför! Gick ut på gatan och kikade lite med grannarna men som tur var, var det ingen fara.

På lördagen åkte jag en sväng till avesta med emma och anders. Köpte mitt linne jag velat ha så länge, två armband och ett par glasögon (mitt sjuttielfte par nu?!, haha). Så satt jag ute och stekte, passade på när solen var framme! Sen var jag hundvakt med emma och anders, kollade på typ tre filmer... haha
Idag åkte jag ut i skogen, haha. Med emma och anders, såklart.. Emma skulle ha björkris nu till påsk så vi drog ut en sväng! Nu på eftermiddagen var jag i husby och fikade UTE för första gången i år! Solade även där, så jääääkla skönt!

Nu ska jag bädda rent i min säng och ta en dusch, fan va skönt! och välbehövligt! Imorgon är det matteprov... Jag undrar hur detta kommer sluta..

ps. bjussar på en superfin bild och en superbra låt!


foto: weheartit




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback