bloggerskor

Jag vet inte hur många bloggar jag följer på bloglovin. Det är allt från mat till inredning till konst till tatuering till mode, ja en hel del helt enkelt! Tänkte bara tippsa om de bloggar jag följer slaviskt!
(obs! endast modeblogar!)

Frida Fahrman - Just nu spenderar hon sitt liv i Paris, verkar underbart! LÄS

Carolina Gynning - Inte bara för att jag ÄLSKAR hennes konst, hon verkar vara en underbar människa! LÄS

Petra Tungården - Hon lever ett hektiskt liv i stockholms innerstad, verkar vara en genomgo tjej! LÄS

Sofi Fahrman - Hon lever troligen mina drömmars liv! Sofi's blogg får ingen missa! LÄS

Chloé Schuterman - Sveriges minsta fashionista och hon är GRYM! LÄS

Michaela Forni - Riktigt cool tjej som verkar njuta av livet! LÄS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback