sjuk som ett svin

haha, ujuj! Ni ska bara veta min helg.. Gick hem efter en lektion i fredags och tur är väl det annars hade jag nog dött.. Åkte till far min på kvällen och var helt borta. Lördagen pallrade jag mig upp klockan 06.15 för klockan sju skulle jag minsann vara på OK parkeringen! Häst/rid/hopptävling eller va fan dte heter med Annis och Lisa! Hade lovat och då håller jag självklart det. Dock kom jag hem med en väldigtg öm näsa, ett igensvulletöga, utslag och rejält rinnande ögon. Herregud säger jag bara, haha. Aldrig mer träffa hästar utan någon medicin innan! MEN Annis och Lusen gjorde susen ifrån sig och jag hade i stort sett en toppendag!

Idag har jag grattat min brorsdotter Ida som fyller 12 år! Hela tjocka släkten kom och jag hoppas Ida hade en jättebra dag! :) Nu är jag hemma, ensam. SKa förhoppningsvis strax ut och köra lite så fort mamma kommer hem.

Nu sk ajag klunka i mig lite hostmedicin, mums..


» Bror

Hej syster

Klart hon tyckte de jätte glad alla gratta hon

tack

kram kram krya på dig

2011-08-29 // 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback