18 augusti

ojoj, skolan är i full gång och jag har nästan glömt bloggen! Hah.. Nej, vem försöker jag lura? Har bara haft en heeel del att göra.
Igår var första dagen på sista skolåret, kändes riktigt bra! Efter skolan blev det wienan med juliet. Sen hämtade annis oss och vi körde runt och letade efter någon trevligt plats att slå oss ner på. Hamnade tillslut på stadsberget med karolina och patrik. Trevligt! Sen åkte vi hem till jullan och käkade lite haloumi, gotti!

Idag har det varit  lite mer seriöst i skolan. Hade första lektionen för projektarbete, alltså UF. Henrik och Bo hade en suverän genomgång och jag satt och lyssnade fascinerande i nästan två timmar! Komme rbli en sjujäkla höst, det känner jag på mig! :)

Nu ska jag ta och dra igång lite bra musik, sen ta tag i rummet. Ska även fixa lite på rummet. Håller ju fortfarande på med min vägg ovanför sängen, ska bli massa småramar med kort på vänner, familj, förebilder och mål jag har. Kommer nog bli riktigt bra när det väl är klart!


bild från imorse, därav svullen i ansiktet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback