God morgon?

Vaknade för precis fem minuter sedan. Antar att det visar hur lite jag sovit i veckan(anledningen till varför jag försovit mig varje dag..). Vaknade och kände mig riktigt utvilad och glad. Jag satt på radion och den spelar bara fina låtar och jag känner på mig att det komme rbli en toppendag!

Nu ska jag fixa mig och stoppa lite i magen och sedan traska ner till vasahallen och kika på innebandymatch med julia. Damerna har (typ?) seriematch mot borlänge, så det blir nog hårda tag idag! Spännande!!
Sen hem och duscha dra på sig klackarna och åka på förfest, great!

ps. Suuuupernöjd med håret, michaela är en underbar frisör! Känns väldigt kort, men ack så skönt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback