Gott nytt år!

Yes, om fyra timmar är det 2012, känns ju helt galet! 2011 har gått sjukt fort men visst har jag haft mina stunder!
Barcelona i våras med tequila och arga taxichaufförer, skolavslutningen då jag kom in på hotellet överlyckig!, kvällar i säter vi inte glömmer, blev av med min Gbg-oskuld och hade det ytterst underbart, många 18års fester inklusive min(hihi), bodde hos Lisa i någon vecka och hade sommarens bästa dagar där med fester och fint folk, en galen(!!!) halloween och såklart juldagen som mest bestod av en svettig glad Emelie på dansgolvet! Att ha festat till klockan 06, 08 osv har också varit obeskrivligt roligt! Speciellt med mina underbara vänner vid min sida, och det hoppas jag att dom förblir kommande år, även om vi spenderar våra nyår på separata håll!

Vi har i alla fall precis ätit oxfilé och ska strax äta lite efterrätt! Har blivit bjuden på en fest ikväll i Idre också, så vi får se om jag åker dit! ;)

2012, det är då Det händer, wohooo, here I come!
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback