jag saknar det som inte finns

Efter borlänge satt jag ju som sagt på harry potter, efter halva somnade jag in som en liten bebis. Himmelskt skönt! Dock börjar jag få ont i halsen så har köpt lite halstabletter nu. Har även hunnit hem till morfar, mormor och emma! Vid halv elva kommer lisa hit och förkrökar lite, sen kommer annis och hämtar oss så vi slipper regnet, guld värt! Dusch nu!

Jag ska vara helt ärlig. Det är jobbigt, skitjobbigt. Så det ska bli otroligt skönt att åka till fjällen nu och slippa alla idioter från den här stan. Sen vill jag bara ha vår, peaceandlove, utomlandsresor och belgien. åhååå



♥ loove i massor systeryster! Bara att ringa eller komma hit så kan vi snacka skit om alla idioter ;) ta't lugnt ikväll! Vi hörs! ♥

2011-12-28 // 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback