BB

Hallå gott folk! Haft en bra helg? ahrå :>

Blev en lugn helg för mig i alla fall! I fredags hjälpte jag syrran att baka lite till hennes födelsedag. På kvällen var jag hundvakt åt min pälski, gissa om han var glad när jag kom till honom?
Lördag åkte jag till emma och grattade henne! Sen hämtade pappa mig och vi åkte ut till husby en sväng. Kikade även på melodifestivalen för första gången i år.. Herregud säger jag bara. Kommer inte spendera en lördagskväll framför det igen. Ett jävla slöseri med tid kan jag säga.

Idag blev det ytterligare fika och kalas, dock hemma hos pappa då släkten(på pappas sida) kom dit och grattade emma! Hade riktigt trevligt, fikade, kollade i fotoalbum och spelade kinect! ;D

Har även pratat med pappsen om stugan i sälen så han ska kolla upp om det är ledigt vecka 17! Gäller att hålla tummarna!
Nu blir det strax big brother. Lär bli extra roligt då jag vet en fd. hedemorabo som är med! ;)

laaater


grattis syrran! :}





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback