alla ♥ dag

Herregud vilken dag! Är helt sprallig i kroppen av lycka! Skoldagen gick helt okej. Vi fick ju faktiskt efterrätt. Kladdkaka, grädde och geléhjärtan! :} Sen när jag kom hem kollade jag på Burlesque med snygga Cam G. Skitbra film faktiskt! Sen har jag varit hos våran granne med mamma, blev ditbjudna och åt en semla! Efter det åkte vi till emma och anders en snabbis. Och sist men inte minst så fick jag ju reda på att jag blivit moster idag. Igen! :D Jäklar va jag älskar ungar, är så himla glad för Sofia och Johan! Stooort grattis! :)

Nu blir det en snabbdusch sen sängen.

Love and compassion are necessities, not luxuries. Without them humanity cannot survive.
- Dalai Lama



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback