make a wish

Kom nyss hem och har lagat lite käk. Är vrålhungrig! Kan va orsaken till att jag är lite bitchig, hehe.. Så sorry tjejer om ni märkte det ikväll, det var inte er jag var irreterad på! Men nu är i alla fall tältet på plats hos lisa! Har även shoppat idag ju, hittade en hel del och är cpnöjd!

Nu ska jag käka upp framför en film helt ensam! Dock kommer jag väl inte vara det dom närmsta nätterna. Imorgon blir det nog att cykla till affären så fort jag vaknat och köpa lite hårfärg. Har inte haft tid med det under helgen.. Sen färga det då, sen blir det fix, stan och sedan möta upp någon från göteborg? :) Kommer bli en bra dag imorghon med, det känner jag på mig!

puss & god natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback