sigh no more

Igår var jag alldeles för trött för att skriva på bloggen. Men helgen var sjukt bra. Finner fan inte ord för hur bra den var. Och jag vet inte, men jag tror fan jag funnit min framtida stad! Trots att jag inte hann se sååå mycket av göteborg stad är jag helt såld. Inte bara på staden utan människorna, så jävla välkomnande! Så underbart! Hemresan ska vi dock inte tala om.. Men när vi väl var hemma en timme senare än beräknat var det så grått på himlen. Jag sa det att vädret speglade lite hur jag kände. Lååångt bort kunde man liksom se ljuset och solen, men det var så långt bort. Och då var vi hemma från lyckliga göteborg, och vi ville dit igen på en gång men ja, det var så långt bort. Haha, aja! Är strax där igen ska ni se! ;)

Kommer strax upp lite bilder, blev inte så jättemånga men ajaa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback