söndag

Jag vet att jag har varit lite seg här i bloggen på sistone, men det beror nog på att jag har bott hos pappa sedan i tisdags. Han och Catherine är på Irland just nu och har varit på bröllop. Så då bor jag här och med Harley. Har gått riktigt bra hittils, är dock fortafarande sjuk så det svider väl lite men jag överlever!

Just nu ligger vi i sängen och har precis kikat på mona lisas leende. Dagen har varit väldigt bra. Har spenderat den med lisa, vi har kollat vandrarhem och har käkat gott! Sen har jag hjälpt moster med datorn lite, blev även bjuden på glass och jordgubbar och vem tackar nej till det liksom? ;)  Sen blev det en promenad med min fyrbenta älskling i solnedgången. Braaa dag!
Kvällen igår spenderades med anders och kristoffer, vi grillade och chillade hos kristoffer. Skapligt!

Om 12 dagar är jag förhoppningsvis i göteborg och träffar finfint folk. Kommer bli awesome kan jag lova! Nu blir det lite tv sen sova.

uppdaterar imorgon, over and out




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback