music is my boyfriend

För en vecka sedan tänkte jag att peace & love 2011 skulle bli året då jag fick se alla artister jag ville se. Spelschemat och artisterna var helt otroliga och det fanns inget som kunde stoppa mig. MEN, under festivalens gång fick jag motgång efter motgång och jag blev lite (läs: mycket) less och besviken.
För det första blev jag rejält sjuk och hade knappt ork att andas. Jag festade med feber och det blev inte direkt bättre. Så där rök min ork att springa mellan varje scen. Sen är det ju det att jag och alla mina vänner inte har exakt lika musiksmaker och vi prioriterade olika. Jag missade 3-4 band som jag verkligen verkligen ville se.
Men jag har sagt till mig själv nu att nästa år prioroiterar jag musiken högst, festa och svina kommer därimot ganska långt ner på listan. Nästa år hoppas jag på fler storslagna band och ännu bättre väder.

Ibland är jag så satans lycklig att jag bor där jag bor. Borlänge och p&l ger mig liksom möjligheten att förverkliga några av mina drömmar. Är galet tacksam!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback