26 timmar

Om 26 timmar står jag fram för en jättestor scen, tillsammans med hundratals människor i solnedgången i borlänge. Och kommer inom några minuter uppleva ett ögonblick jag väntat på ett bra tag. Herrejösses. Om 26 timmar står jag och väntar på Kings of leon. Har fortfarande inte fattat det. Och kommer troligen inte fatta det förns om 26 timmar, haha. Helt sinnesjukt.

Förutom KOL, så ska jag/vi se Jimmy eat world och Lykke Li. Skaplig start för årets festival. Vi var ju där både igår och idag, och hjälp va folk! Men en sån jäkla stämning så man vill bara vara kvar och vara med i vimlet. Men nej, spar mig till imorgon. Kommer bli....... wait for it.......... AWESOME!!!!!!!!!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback