åh gud..

Ville bara säga att jag inte är död, dock känns det som näst intill.. Gårdagen var riktigt rolig, KOL var suuuuuuperbra! Men... hamnade längst bak. Sen sov jag på ett liggunderlag med sovsäck, utan kudde. Min hals sved och min näsa rann. Idag var det fan inte bättre kan jag säga. Är sjukt förkyld så det blir bara en snabbis för mig idag. Åker upp halv 6 för att se 30stm och deadmau5, sen åker jag hem. Ska inte ens dricka idag tror jag. Pallar inte. Usch va dåligt jag mår.. Haha, va menlös jag låter men usch, hatar att vara sjuk JUST den här veckan.. Fy fan. Som grädde på moset fick jah skiten idag, ååååh härliga dag!!!! Enda anledningen till varför jag ens är uppe nu är för att jag ska få se grymma band, annars är dagen fan värdelös som det känns nu.

Nej nu ska jag sova lite och försöka piggna till, sen fixa mig och bege mig till borlänge igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback