Dag 04 – Det här åt jag i dag

Haha, here we go again..

Oj, vad har jag ätit idag? :s haha, käkade två mackor till frukost + ett glas mjölk. Åt kotletter, potatis, majs, morötter och brocoli till lunch + ett glas citronvatten. Satans gott alltså. Sen blev det rulltårta, kaffe och smörgåstårta lite senare. Har även ätit lite jordgubbar och nötter. Dom två, jordgubbar och nötter, kan ärligt talat inte få nog.. Äter faktiskt jordgubbar in this moment, haha.. En av alla hundratrals orsaker till varför jag äääälskar sommaren. Bär, i dess mängder. Kan liksom (inte än men..) bara gå ut i trädgården och få massa godheter! Love it!



ps. nu ska jag bli bättre med den här satans listan, har ju föfan sommarlov och all tid i världen, typ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback