här kommer kung av sand

Gissa om jag vaknade glad? Fick ett väldigt positivt sms imorse, azuuum!

Just nu gör jag verkligen ingenting. Ska kolla om juliet vill med på en promenad nu när hon är påväg hem från säter! Dör fan här hemma. Alla jobbar eller pluggar till körkort, utom jag.. haha
Nej, ska städa supermycket nu, haha. Man märker att jag verkligen inte har något att göra.. Sen blir det promenad hur som helst.

lateeer


ps. visst är det i säterdalen som  vanligt på midsommar!?

förra året, alltid längst fram.. ;)



» annis

Du är inte ensam, jag sover mest bort mina dagar (:

Jag tror att det är i säterdalen på midsommar, mer lust att åka dit än te leksand ;p

2011-06-15 // 16:38:55
» annis

Du är inte ensam, jag sover mest bort mina dagar (:

Jag tror att det är i säterdalen på midsommar, mer lust att åka dit än te leksand ;p

2011-06-15 // 16:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback