it's like an addiction

Då var vi framme i Ludvika, älskar fan den här staden på sommaren. Hyfsade affärer, underbar pir och hamn, lagom stort och sist men inte minst fint folk! ;) Har fan sett fler snygga pojkar idag på typ 4 timmar än vad jag någonsin sett hemma.... Haha, lite överdrivet kanske, men damn.. ;)
Aja, när vi kom hit åkte vi ut på en gång med båten på sjön och stekte en timme ungefär, sen åkte vi hem, jag tog ett dunderskönt bubbelbad, sen gott käk på det. Bra dag med andra ord!

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och ska strax bädda min säng som för tillfället är en soffa, haha. Jag och soffor.... <3



» julia

hoppas du har det trevligt darling. du får kika snyggingar åt mig med! ;) "duochjagfika" på måndag?:) pyss

2011-06-04 // 08:42:07
» Maja

Blev soffsovning för min del med inatt=)

2011-06-04 // 09:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback