keys to the world

ojoj, hög musik kommer ur högtalarna och jag ligger fortfarande i soffan, vilket förövrigt var min sovplats inatt.

Hade en jättehärlig kväll hos kristoffer i onsdags, med grillning, musik och myyycket skratt. Martin kom också över på lite käk, sen sov jag hos syrran. Vi åkte till ikea när vi vaknat. Dom köpte en hel del och jag var väl mest moraliskt stöd. Hittade dock två ramar till mitt nya projekt på mitt rum, haha, måste alltid hålla på och trixa på rummet... Hittade även ett jättegott luktljus i vanlij! Det vart väldigt sent igår med eftersom jag hjälpte dom skruva ihop allt. Och jag kan säga att det blev en hel del svordomar.. ;) haha, men jag sov här igen i alla fall :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen åka iväg till Ludvika och sova där någon natt. TREVLIGT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback