huvudvärk

Sitter förtillfället hemma hos syrran, kom hit för ca en timme sedan. Ska ju på kör om typ en halvtimme så orkade inte gå ända hem.. ;) Har dock sån jävla huvudvärk trots ipren så jag vet inte om jag pallar.. Har haft huvudvärk sedan igår, så det är lite jobbigt. Antar att det är spänningshuvudvärk, dock tror mamma att det är för jag stressar i skolan och så.. Kan fan hålla med om det, har så jääääävla mycket nu så jag vet fan inet vart jag ska ta vägen.

Dagen började i alla fall med push och frukost i vasahallen. Sen har dagen varit helt okej! Jag gick med lisa och julia till wienan, haha konstigt.. Vi pratade ut lite också, så det var skönt! :)

nu ska jag plugga lite, ehh..
later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback