the face

Blev hemma idag med. Har kanske inte ens sagt att jag var hemma igår från skolan? Jag mår inte bra alls i kroppen. Febrig och snuvig.. :( Skulle tippa på att stress, alkohol och för lite sömn har med det att göra. Haha, jag börjar låta som  kis'sie.... Nej, men imorgon blir det skolan i alla fall, slutar efter lunch, shcysst! Sen blir det troligtvis lite grillning hos kristoffer imorgon då hans föräldrar är på franska rivieran. Hoppas bara att vädret håller i sig till denna långhelg! :)

Nu lyssnar jag på lite Kings of Leon. Deras album som dom släppte i höstas är magnifikt. Kan aldrig tröttna på den, üüüüüberbra! Min nya favorit är The Face, annars är mina absoluta favoriter Pyro och Radioactive! :}
Men nu ska jag fortsätta med pluggandet, naturvetenskap och matte, jippi!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback