Dag 05 – Vad är kärlek

Världens segaste? Möjligtvis jag.. Men nu kör vi!


Ja, va fan är kärlek? Jag tycker det kan vara allt man blir glad av, allt som får en att må bra! Kärlek är något alla människor behöver. Speciellt människa till människa tror jag.
Det är riktigt svårt att skriva vad kärlek är. För mig är det säkert en helt annan grej jämfört med någon annan. Men som jag skrev om min först kärlek så hyser jag enorm kärlek till min familj, vänner och musik. Dom framför mina bästa sidor.

Men jag tror(vet) att kärlek kan få en att bli en annorlunda människa också, då man blir nedstämd och ledsen. Kärlek är så mycket så jag vet inte ens vad jag ska skriva.

Men detta tror jag på; "Love and compassion are necessities, not luxuries. Without them humanity cannot survive."
- Dalai Lama



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback