november

haha, när jag inte skriver bertyder det att det händer saker. Alltså att jag knappt har tid att skriva i bloggen. Haha, men ja.. Jag och anna var ute i lördags, hotellet rättare sagt! Finfint! Sen åkte jag på efterfest där jag kände mindre än en person, typ. Haha, träffade dock några trevliga så hade kul trotts allt!
Vid halv sex gick jag på ostadiga ben hem till syrran och däckade där, haha. Helt okej kväll! ;)

Sen dess har jag vartit död, typ. Skolan idag var nääästan så jag inte orkade(sket dock i engelska... shh!)! Gick i alla fall till fiket med lisa och anna efter skolan och pratade ikapp och hade supermysigt!
Nu har jag varit ute och övningskört, galet kul!!! Men nu ska jag och mamma laga lite tacos, mums! Blir även lite plugg då jag har förhör/prov imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback