humörsvängningar

Hej och hå, vilka jävla humörsvängningar jag har. Säger då det. Igår efter skolan var jag arg som ett bi större delen av kvällen, haha stackars mamma säger jag bara. Och idag eller ja nu på kvällen har jag varit helt död, skittrött.
Jag kollade på en film som handlade om en kille som blev golfsproffs och i slutet stod det att han och hans "klubb-hållare" blev vänner livet ut. Och fy fan, då brast det. Tårarna forsade och just dom där orden "livslång vänskap" kom. Jag hoppas och ber att jag och mina fina vänner inte tappar kontakten efter studenten. Usch, det känns som att det är det är det värsta som kan hända. Om man oroar sig över jobb, kariär osv. är det inget jämfört med mina band till tjejerna. Er släpper jag aldrig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback