11 september 2011

Denna dag har gått ut på att kika på dokumentärer, filmer och minnestjänster om vad som hände för 10 år sedan. 10 år, herregud va fort det har gått. Miljoner tankar har gått till usa idag, inte bara från mig utan från folk runt hela världen. Trots alla dessa tankar till anhöriga, fanns det något i mitt bakhuvud som oroade mig. Ett decenium har passerat sedan 9/11 och vem vet vad folk kan få för idéer. I svensk tid är dagen strax slut, men på andra sidan atlanten är klockan bara är strax efter 17 (New York). Men jag hoppas på det bästa, att dagen ska få fortsätta i ro.

Alla vet hur hemskt det här är, så jag behöver nog inte skriva så mycket mer. Men ikväll klockan 22.55 går det en dokumentär som heter 102 minuter som förändrade världen, såg den idag, jättebra! På tv4 fakta!

Hittade även ett litet klipp som var fint och som tilltalade mig. Jag hoppas att ni ska tycka detsamma.
11 September 2011, 10 år sedan 11 september 2001. Datumet som kommer minnas i flera generationer.

Vila i frid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback