where the wild roses grow

hujedamej va slut jag är! Har inte fått mycket gjort på min lista heller.. Pluggat spanska och gjort en smörgåstårta, kan bocka av dom i alla fall! Nu har jag städat köket lite efter mig och emma som hjälpte mig fixa tårtan, guld värt! Annars hade jag fått jobba tills midnatt!
Nu har jag försökt lära mig spela lite på munspel, helt magiskt när man väl har börjat! Mamma får nästan slita munspelet ur händerna på mig.. haha, men tur är väl det. Har en engelska läxa som jag inte ens börjat med..

Imorgon kommer det vara något av en katastrof för mig. Jag måste som sagt in på Skönt Under då det är sista dagen på mitt presentkort imorgon! Sen baka, städa, plugga och duscha.. Herregud va jag kommer stressa imorgon, usch! Vill även bli klar med alla rester jag har så jag kan slappna av i helgen och ta in att JAG BLIVIT ARTON ÅR! ;)

nu: engelska, spanska och neil young i sängen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback