helgen

Helgen har varit toppen! Fredagkväll åkte jeg till pappa med emma, blev pizza och mys. Sen hämtade tjejerna mig så satt vi oss nere i sveaparken med varmchoklad, kladdkaka och massa annat gott!
Igår vart det chill på förmiddagen sen åkte vi hem till farmor och farfar och käkade lunch och fikade. Jättetrevligt! Sen under kvällen blev det film och plugg. Blev utbjuden men tackade nej, då jag varken hade lust, dricka eller tid för den delen.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Tänkte gå upp tidigt idag men det gick inte så bra.. Kommer väl få ta smällarna i veckan då det blir en chock att gå upp så pass tidigt, tur man börjar med en sovmorgon!

Nu blir det att sätta på en bra film och plugga lite.. Mindre än 8 veckor kvar nu, får tänka så, så jag orkar med skolan. Helt jävla slut fastän jag haft lov. Blir bara stressad under loven och får ångest för jag inte pluggat tillräckligt.. uuäk



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback