nytta med nöje

Har precis kollat på Sons of Anarchy med snygga Charlie! Nu är det bb, men pluggar faktiskt samtidigt. Har ett seminarium imorgon om religion så finslipar det lite nu.
Har ju beställt hem blekning till tänderna då jag vill vara snygg och fräsch till balen, studenten och sommarens bravader! Har haftf i det i en halvtimme ikväll, får lite ont i käkarna men jag får la bita ihop! ;)

I veckan väntas som sagt seminarium, presentation med en lärare som jag antar hatar moi.. Har även ett möte angående balen (och ja, det kommer ut flera datum inom kort), på fredag har jag inte bestämt mig än om jag ska åka till Ludvika och bo där en natt eller om jag blir hemma.. hm, ja ja vi får se hur det blir!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback