uuuuääk

hur jävla f*ttig är inte skolan? seriöööst
i denna sekund hatar jag skolan så jävla innerligt. Jag får lite sömn, tack vare skolan, jag får ångest och ont i magen, tack vare skolan, jag blir stressad och smygröker, tack vare skolan, jag får ont i huvudet, tack vare skolan och stress, jag hinner aldrig städa mitt rum, tack vare skolan. Vad fan kan detta vara bra för? :(

Jag vet, om jag hade liiite bättre framförhållning och diciplin på mig själv så skulle allt gå ihop? Men nu har jag inte det, och hur fan gör jag då? Kan någon underbar person förklara det för mig?
Jag vet att jag kanske prioriterar saker framför skolan. Men det är inte min stil att sitta inne varje dag/kväll/natt och bara plugga. Jag vill liksom leva nu också? Inte leva i framtiden och säga "om jag får mvg på det här provet är min framtid ljus, om jag får g dör jag"..
MEN jag beundrar dom som faktiskt får livet att gå ihop. För jag är ett snepp på att ba bryta ihop. Så äckligt jobbigt är det.

haha, ja ni.. Mina nattinlägg spårar alltid. Men nu vet ni;
Jag hatar skolan. :))))


smygröka och ont i magen är inte bra! :c Om du vill, kan jag komma ikväll och hjälpa till lite :) städa rummet kanske? :) ta hand om dig nu systeryster, love u <3

2012-04-18 // 09:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback