we're from different worlds

Har inte så mycket att skriva på bloggen nu för tiden på. En pank arbetslös tjejs blogg är la inte så intressant.. Tyvärr! Det enda jag gör om dagarna är lyssna på musik, kolla på live-spelningar, läsa om musik.... Haha, ja ni!
 
Men just nu tittar jag faktiskt på the o.c, var så himla länge sedan nu! Kan bara älska den serien. Musiken är ju underbar och väcker massa minnen.
Hur som haver, i lördags var jag ut med syrran och systrarna arvidsson, vilket var jättetrevligt! Vi käkade först på akropolis och sen blev det utgång på halvan med livemusik! :) Jag slutade på en efterfest, ensam med främlingar med EN kille som inte var hög som ett hus. Tur var väl det så man hade någon att prata med!
 
Kan för övrigt inte förstå att folk går i skolan om dagarna. Skulle jag fan också vilja göra.. Minus läxor, prov och inlämningar då. Näääe, nu ska jag kolla vidare på o.c. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback