Allt detta på 24h

Ni anar inte vilken jobbig kväll/natt jag hade igår.. Ca 10min efter jag skrivit det senaste inlägget skruva jag mig i plågor och tätt där efter blev det ett besök på akuten.. Fick tydligen ett gallstensanfall. Var det ondaste och värsta jag varit med om! Skrek och fick knappt luft, fy faaan säger jag bara. Fick lite muskelavslappnande och så blir det återbesök om två veckor med en ultraljudskontroll. Hoppas att jag aaaaldrig får vara med om det igen! Hämtade ut medicin idag iaf OM det skulle bli nå mer..

Ajaaa. Idag har jag haft det TOPPEN med brudarna! Skulle inte missat det för något i världen! Trots att jag var öm i magen och rumpan(där jag för övrigt fick fetaste sprutan....). Vi spelade laserdome + bubbelpool och bastu i Borlänge, vilket var suuuuperkul! Sen åkte vi hem till Linnea och medan vi som planerat allt lagade klart maten fick tjejerna kolla igenom ett bildspel som jag slipat på i flera veckor! :) det blev middag, efterrätt, lekar och massor med skratt! En riktigt lyckad dag! :)

Nu är jag hemma hos pappa igen och är toktrött! Så ska ta en smörgås nu sen sussa med min lilla älskling som redan somnat bredvid mig i soffan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback