Gott nytt år!

Sista dagen på det här året, känns AWESOME! Så jukt taggad för 2013 så det finns inte! :D
 
Anyhow.. I fredags åkte jag till borlänge med ett gäng härliga brudar (Lisa, Karolina, Cajsa & Sofia)! :) Vi vandrade runt i några timmar, tog en pause på tacobar och sen fortsatte vi! Jag skull eegentligen köpa en tv, men det var slut.. Så, på lördagen åkte jag dit igen, med Emma, Anders & Calle! Men hade ingen tur denna gång heller.. Så nu ska jag banne mig beställa en tv så jag vet att jag får den.
 
Igår var jag hos mormor i några timmar med mamma, emma och anders. Kusin andreas var där också så vi fikade, spelade kort och spel. Var riktigt trevligt! :)
Nu har jag varit på stan en sväng. Kirrat champagne, köpt nya vinglas från m&k +lite på rean. Var in en sväng på ica också, jävla kaos där! Fy fan. 10m+ kö i alla kassor.. Haha, ska dit om några timmar igen med Lisa, vi ska köpa mat ikväll då vi två ska käka hos mig! Sen kommer Emelie lite senare också. :) Så nu lär jag städa, ser förjääävligt ut på mitt rum!
 
GOTT NYTT ÅR allihopa! :*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback