julbord ikväll!

Kom nästan precis hem till Mamma. Då det blev en spontantripp till pappa i torsdags hade jag inte med mig något förutom datorn typ, så nu är jag hemma och ska duscha och försöka välja kläder till ikväll! Inte det lättaste kan jag säga! Men ska supertaggad! Ska bli hur trevligt som helst! :) Vi får se om det kanske blir utgång när vi kommer hem, ah det visar sig!
 
Funderar på a´tt plocka ihop på rummet också, men det vettefan.. Kommer ta flera timmar ser jag redan nu. Mamma förstår inte hur jag vågar ta hit folk.. Haha, men de flesta bryr sig ändå inte. ;) Dock är det ju en fördel att hitta ens saker, hehe..
 
Ska ta något lätt i magen också, för om jag har tom mage när jag käkar kan jag inte äta mycket alls! Och ikväll ska jag fan äta tills jag svimmar. Haha, skämt och sido! ;) Aja, hörs innan jag åker igen!
 
puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback