Juldagen...

Tänkte försöka sammanfatta juldagen lite, men det mesta är helt suddigt! Haha...
 
Jag förfestade hemma hos Karolina med trevligt folk. Vi lekte lekar, rökte vattenpipa och drack såklaart! När klockan närmade sig 22? så åkte vi mot hotellet och sen är det fan svart för mig.. Betalade inte inte in mig, kommer inte ihåg att jag lämnade jackan? Vem var jag med ens? Kommer ihåg så sjukt många ansikten men var jag verkligen med alla dom? :s haha,.. Mitt högra ben är blått då jag minns att jag ramlade i trappan.. När klockan närmade sig 2 gick jag ut ensam.. Haha. Kommer inte ihåg att jag hämtade jacka här heller. När jag väl kom ut gick jag fram till första bästa och började snacka? Haha
 
Efter en stund när jag gått barfota ute i snön samt satt mig i snödrivor ett antal gånger kom Lisa. Vi snackade och dom skrattade åt mig minns jag, för jag gick så fult när jag hade ont i fötterna... haha! Träffade en gammal kompis, så prata massa med honom också! Kommer jag ihåg i alla fall! ;)
Sen hamnade jag i en busskur med några till, nallade pizza av nån och hade saaatans ont i fötterna! Vaknade upp och ba "vart faaan är jag?! och vad hände igår?", haha, inte skönaste känslan direkt. Men sov tydligen hos en kompis, så tur var väl det ändå!
 
Jaa, det var la min kväll. Drack nästan ingenting inne på hotellet men ändå är allt suddigt! Dansade röven av mig i flera timmar och hade skitkul, av vad jag kommer ihåg! :) Gick så himla fort bara..
 
Men tack alla som var med och gjorde kvällen suuuper! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback