kanske till nästa höst

Nu om vintern skulle jag så gärna ha en liten husky hemma! Sorgligt nog kräver dom det här kalla vädret och skulle nog inte klara av våra sommrar här.. Dom är ju så jäääkla fina och verkar vara helt underbara hundar! Vem vet, jag kanske flyttar till lite nordligare breddgrader någon gång! ;)
 
Är så sugen på att skaffa mig en liten vovve till mig själv! Har ju min älskade Harley, men det är ju bara varannan helg.. Vet inte hur länge jag kollat runt på massa kennlar och läst om vilken hund som skulle passa mig och min livsstil bäst! Jag har även kollat på en del "hundgårdar", alltså hunda som behöver ett nytt hem! Vi får se, kanske till nästa höst! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback