lugn helg

Go kväll på er! Äntligen fredag va? Absolut!
 
I onsdgas blev det "lussevaka", hehe, dock utan glögg och pepparkakor! ;) Blev några cider och vin hos Emelie. Fick även besök av Jakob, Joakim och Mattias! Väl på halvan blev det ännu mer dricka och så sjöng vi för Mattias som fyllde år! :)
Det blev efterfest hos någon tjej och sen blev några vänner till mig utslängda från henne så jag hakade på killarna till nästa fest. Haha, blev utslängda där också så då kändes det väl som att det var tid för hemgång!
 
Vaknade supertidigt på torsdag morgon, mådde sjukt illa! å fick lov att gå upp och ta något att dricka samt en ipren. Gav sig efter en stund så jag la mig igen. Eftersom jag fick lite sovsällskap så blev det chill i princip hela dagen. På kvällen ringde pappa och frågade om jag kunde vara hundvakt så jag åkte hit redan igår!
 
Imorse hämtade pappa och jag Catherine på Arlanda. På vägen hem fick jag ett jobbsamtal så jobbade tre timmar direkt när jag kom hem. Och sen har jag inte gjort så mycket. Ätit lite mat och så har pappa & Cath åkt på julbord med tremans-gänget! Så blir väl lugnt för mig ikväll!
Imorgon vankas det ju som sagt julbord för mig, ska bli superskoj! Och gott såklart! ;)
 
Nu lär jag mata vovven sen en promenad på det! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback